Mituri

1. Solutiile de curatare pe care le gasim la orice statie de alimentare cu carburant sau orice magazin cu piese auto sunt suficiente pentru a avea un autovehicul in stare buna.

Gresit ! Solutiile de curatat de calitate sunt bune pentru intetinerea sistermului de alimentere si a injectoarelor, insa nu vor putea niciodata sa suplineasca o curatare cu ultrasunete pentru ca nu are puterea necesara sa faca acest lucru si nici nu-si propune. O folosire abuziva a acestor solutii va creste costurile utilizarii autovehiculului si nu se stie ce efect pot avea in timp asupra sistemelor de etanseitate ale motorului, totusi este o solutie coroziva.

2. Curatarea cu ultrasunete decalibreaza injectoarele la peste 3 curatari.

Gresit ! Trebuie subliniat faptul ca injectoarele sunt piese robuste executate din oteluri speciale, facute sa reziste la zeci lovituri pe minut(frecventa de deschidere -inchidere a unui injector) si lucreaza la 90–100 grade C, si presiunea la diesel ajunge la 2000 bar. Baile de ultrasunete genereaza o frecventa diferita de la un aparat la altul intre 28–45 Khz, bombardeaza piesele din baie si rezoneaza cu acestea. Deoarece depunerile de pe injectoare nu intra in aceeasi rezonanta cu injectoarele, acestea "tremura" diferit si se desprind de pe injectoare. Niciodata o baie de ultrasunete nu ar putea decalibra un injector.

3. Se pot repara si schimba injectoarele si acasa.

Gresit ! Schimbarea injectoarelor in fata blocului poate fi la fel gresita ca si necuratarea periodica a injectoarelor. In atelierele specializate in verificarea si repararea injectoarelor se executa curatarea profesionista a injectoarelor, dar si verificarea injectoarelor in regim de turatii diferite, se verifica daca tin sau nu presiunea, returul, totul conform cu parametrii de fabrica ai injectoarelor. Aceste operatii se pot face numai pe echipamente speciale. Acest lucru nu se poate face acasa sau intr-un service neechipat corespunzator. Se poate monta acasa un injector second-hand, dar poate fi la fel de prost ca cel schimbat.

4. Ieftin si bun.

Gresit ! Verificarea injectoarelor de ultima generatie presupune dotarea cu aparatura scumpa iar repararea injectoarelor diesel trebuie facuta cu piese originale. Toate acestea costa, deci probabilitatea sa gasiti un chilipir de la un atelier serios este mica spre zero, acesta este un domeniu in care o greseala poate costa mai tarziu mai mult, asa ca refuzati ofertele ieftine. Nota de plata poate veni mai tarziu, mai incarcata.

5.Trebuie sa fiu obsedat de sistemul de alimentare?

Gresit ! In general intretinerea unui autovehicul conform normelor producatorului ne scuteste de drumuri intre revizii la service. Asa este si cu injectoarele intretinute corect, ar trebui sa functioneze fara probleme sute de mii de km in conditii optime.

<
curatare injectoare, service auto, injectoare, curatare ultrasunete, reparare injectoare, reparatii injectoare, reconditionare injectoare, injectoare benzina, injectoare motorina

Reclama